Haberler

Sahiplenme Evlat Edin

By

on

KedVet bakımını üstlendiği kedileri Evlat Edinme sözü ile evine alacak, bakımını üstlenecek aile ve kişilere tam 2 bin TL değerindeki sağlık, bakım, mama ve tüm aksesuarlarını ÜCRETSİZ karşılıyor. Türkiye’de hayvanlar için şimdiye kadar görülmemiş bir yardım kampanyasına imza atan KedVet, projesini #sahiplenmevlatedin hashtag’i ile sosyal medyada paylaştı.

KedVet başkanı Dr.Tarkan Özçetin kedi ve köpeklerin ne satın alınacak bir eşya nede sahibi olunacak bir meta olmadığını, onların ancak bir evlat gibi görülmesi ve bakılması gerektiğine dikkat çekti. Projenin amacının evsiz kedilere bir yuva bulma, kedisiz aile ve insanlara da bir evlat kazandırma amacını taşıdığını belirten Özçetin, bunun için dernek olarak tüm imkanlarını sonuna kadar zorladıklarını söyledi.

About kedvet

Recommended for you

1. Didem çam öztunç

8 Ekim 2017 at 11:38

Merhaba dün akşam 2 tane 1,5 2 aylık olduklarını tahmin ettiğimiz kedi evlat edindik. Henüz iç parazit yapılamayacağını söyleyen veterinerimiz kaka kontrollerini yapmamız ve 3 gün sonra tekrar getirmemizi söyleyerek sadece tırnak kesimi ve dış parazit damlasını yaptı ve 35 lira gibi elinden gelen indirimi yaparak işimizi kolaylaştırdı. Kum kabı taşıma çantası kum mama ve veteriner masrafı bize ilk günden 165 TL ye mal oldu. Evet çok iyi de bir bütçemiz de yok ama bugün iki kardeşin sıcacık bir yuvada 2 yaşındaki insan evladı yavruları mutlulukla oynadıklarını görmek kocaman bir oh çekmemi sağladı. Ama bundan sonrası için de (bugün hürriyetleri bir haber sayesinde haberdar olduğum)yardiminizdan yararlanmak benim işimi çok kolaylaştırıp daha gönül rahatlığıyla evlatlarımızı bakmamız sağlayacak. Teşekkürler

2. Ümmügülsüm Yılmaz

9 Ekim 2017 at 16:38

Evimde çok sayıda kediye bakıyorum ancak sınırlı imkanlarım nedeniyle aşı ve veteriner gibi hizmetler den faydalanamıyoruz. Şuan da hasta olanlar var, lütfen acil yardıma ihtiyacımız var.

3. Aynur İnan

26 Ekim 2017 at 22:46

İyi akşamlar, bir komşum eve sokak kedisi almak istiyor, acaba kendileri sizin bu 2000 liralık hizmetinizden yararlanabilirler mi? Teşekkürler